Thursday, March 15, 2012

بیایید طرحی نو در اندازیم...

شا_آریامهر
با نگاهی اجمالی به بانیان قادسیه دوم یا خودکشی اجتماعی ۵۷، در می یابیم که ایادی اصلی این خیانت بزرگ، لیستی ۲۰-۲۵ نفره بیش نیستند که با جمع شدن در گوشه و کنار و طرح ریزی نقشه های خود، از جهل و نادانی ملتی که از سیاست هیچ نمیدانست، سو استفاده کردند و کشور را با نیرنگ و پلیدی هر چه تمامتر، در چنگ خود گرفتند..گرفتن یک کشور به دست ۲۰ نفر که منجر به ۳۳ سال ...قتل و چپاول و دروغ و تزویر و بازگشت به قرون وسطی، خیانتی بس عجیب و در عین حال، زنگ خطری در تاریخ ایران به شمار میرود...اگر یک گروه توانست ایران را این چنین به بازی بگیرد، تکلیف ما در برابر گروه ها و شاخه های گوناگون قارچ مانند سر از خاک بر آورده در این ۳۳ سال چیست؟ مسلما ملت امروز، ملت دیروز نیست ولی در مکتب خیانت کاران حقه ها هم مدرن و به روز میشوند در حالیکه آگاهی سیاسی مردم هر روز، به روز نمیشود..
مثالی میزنم..امروز گرگان در لباس میشی چون عباس میلانی ها،نوری زاده و یزدی ها، بنی صدر و ملی مذهبی ها و اصلاح طلب ها و گنجی ها و آخوندهای کرواتی خارجی چون تریتا پارسی های و آخوندهای بی حجاب چون شیرین عبادی ها و سیمین دانشور ها و و و و را میشناسیم...و دستشان تا حدی برای ملت هم رو شده است ...اما با شخصیتی چندش آور و مشمئز کننده مواجهیم که در دوران قبل از انقلاب کوچکترین نقشی نداشته و با زیرکی تمام به امضای چند بیانیه اکتفا کرده ولی موتور حکومت بعد از انقلاب را دزدیده و به تاخت میرود و این کسی نیست جز مصباح یزدی که حتی از بردن نامش هم دچار تهوع میشوم...ولی مطلب اینجاست... این فرد تنها فردی است که با تربیت بیش از هزاران شاگرد و فرستادن آنان به اقصی نقاط جهان ، به اشاعه مکتبی پرداخته که دست پروردگان ان را تماما نمیشناسم و همگی پسوند دکتر را با خود یدک میکشند و با کراوات و پاپیون در سراسر دنیا مشغول به خراب کاری اند..
موضع گیری ما در فردای ایران آزاد در برابر این هزار چهرگان چه خواهد بود...شاید بگویید فعلا ایران را آزاد کنیم بقیه چیزها پیشکش..ولی آیا وقت ان نرسیده که ما هم از قبل مطالعه و برنامه ریزی کنیم و این درختانی را که از زیر ریشه میدواند در حالیکه ما بر روی ان ریشه ها قدم میزنیم و آنها را نمیبینیم، باز شناسیم تا در جهت قطع ریشه و خشکاندن آنها، استراتژی های مختلفی را طرح ریزی کنیم؟
در اینجا به ذکر خلاصه ای از شخصیت این موش کثیف که به دلیل عقایدش به تمساح یزدی معروف است، میپردازم..
او متفكر اصلی انصار حزب الله و “ارزشیون” و امام زمانی ها و تروريستهای وزارت اطلاعات و روحانيت سركوبگر است. ” استاد” مرام خشونت میگويد: يادم میآيد بهترين غذايی كه دوست داشتيم و هفتهای يك مرتبه میخورديم اين بود كه با برادرم از مدرسه كه میآمديم، دو ريال و ده شاهی سرشير میخريديم و مادر كمی آب قند درست میكرد و با اين سرشير قاطی میكرد و اين بهترين شام آخر هفته بود.
او با خانواده آخوند نوری همدانی وصلت کرد که حاصل آن ازدواج ،یک دختر و دو پسر است. درباره پسران او گفته میشود که هر دو تحصیلات حوزوی دارند و یکی از آنها چند سالی نیز در دانشگاه مکگیل کانادا !تحصیل کرده است. دختر او نیز همسر آخوند محمدی عراقی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی یکی از سازمانهای تحت پوشش اعزام نیروهای تروریستی به خارج از کشور بوده است و نیروهای مخصوص ترور در پوشش رایزنی های فرهنگی به کشورهای مورد نظر اعزام می شدند و زمینه را برای ترور نیروهای سیاسی و مخالف ﺁماده می ساختند
او را بنیانگذار تئوری و مرام خشونت در جمهوری اسلامی می دانند .وی تعلقاتی به انجمن افراطی و سری حجتیه دارد . مصباح یزدی در دوران خمینی منزوی شده بود. پس از به قدرت رسیدن علی خامنه ای از ضعف علمی و ضعف شخصیتی(خامنه ای به شدت شیفته بوسیده شدن دست و پایش و شنیدن مدح و تمجید از خود است)خامنه ای استفاده کرد و به یکباره عاشق ولایت شد و قدر نعمت ولایت را دانست(او حتی پای خامنه ای را بوسیده است). تا حدی که با پولی که هر ساله “دولت کودتا” از بودجه کشور به مصباح یزدی میبخشد، میتوان روزانه غذای بیش از 19 هزارنفر را تامین کرد او یکی از فتوا دهندگان قتل های زنجیره ایست . قتلهای محفلی کرمان به دلیل فتنه انگیزی و سخنرانی او در جمع بسیجیان کرمان انجام پذیرفت .او به جای اعتقاد به “جمهوری اسلامی” به”حکومت اسلامی معتقد است.
وی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی خمینی می باشد که بودجه این موسسه در زمان احمدی نژاد دهها برابر شده است , این موسسه با هزینه های بسیار گزاف ,افراد زیادی را برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی می فرستند.

چند نمونه از فتواها و نظریه های به شدت خشونت بار و غیرعقلانی و ضد انسانی وی : خشونت‌ و بحران‌ سازي‌ در مديريت‌ استراتژيك‌ . قتل تظاهر کنندگان ، لواط و زنا با زندانی به منظور گرفتن اعتراف جایز است..دست دزد را باید برید و محارب را باید کشت! در مواقع ضروری و استثنایی، دروغ گفتن واجب است! چگونه قتلهای زنجیره ای توسط دري نجف آبادي و فلاحیان و با فتواي مصباح يزدي به انجام رسید. اعترافات قاتلان بسیجی در” قتلهاى محفلى كرمان”:مبنای عمل ما حرفهای آيتالله مصباح بود! انجام عمليات‌هاي استشهادي در سراسر كشور. مهدورالدم بودن دستگير شده .«عناصر مزدور شیطانی را شناسایی کنید. هرجا آهنگ مخالفت با ولایت فقیه یا ولی‌فقیه ساز شده آن را خاموش کنید، اگر از روی نادانی است برایش توضیح دهید و شبهه اش را رفع کنید، اگر از روی غرض ورزی است، او را خفه کنید.» «اگر جایی در بیابان خلوتی دور از چشم پلیس کسی به خدا و پیغمبر و اسلام اهانت کرد و شما دسترسی به پلیس در بیابان ندارید، اهانت به مقدسات اسلامی حکمش اعدام است و در جایی که تشکیل دادگاه برای چنین فردی میسر نباشد هر فرد مسلمانی موظف است شخصا اقدام کند. »
شاگردان وی با تطبیق مدارک حوزوی خود و گرفتن مدارک معادل دانشگاهی، برای ادامه تحصیل با استفاده از سهمیه بورسیه شورای عالی انقلاب فرهنگی راهی دیار غرب شدند و البته تمامی آنها از جمله فرزندان خود مصباح ابتدا در دانشگاه مک گیل مونترال کانادا به عنوان دانشجوی فوق لیسانس مشغول به تحصیل شده و پس از گرفتن مدرک فوق لیسانس برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، راهی دیگر مراکز دانشگاهی کانادا و امریکا شدند.
برخی از این افراد پس از اتمام تحصیل ، به ایران بازگشتند و در که؛اسهای مواسس باقر العلوم مصباح شروع به تدریس کردند و برخی دیگر همانند علی مصباح فرزند ارشد خودش، که تمایل چندانی به بازگشت نداشتند ، در آنجا ماندگار شدند.این در حالی است که تمامی دانشجویان بورسیه خارج می بایست بلافاصله پس از اتمام تحصیل به داخل کشور برگردند وگرنه وثیقه انها به مورد اجرا گذاشته می شد. اما در مورد بورسیه شدگان موسسه مصباح هیچگونه وثیقه ای از طرف دولت اخذ نشده بود
مصباح یزدی در طول سالیان تدریس خود تعداد بسیاری را ازهجویات خود مستحفیظ کرده که اکثر آنان هم اکنون مشغول تدریس در حوزه و دانشگاه هستند ولی فرزندان اکثر آنان در امریکا و کانادا به سر می برند!
بیایید نگوییم این مطالب مربوط به امروز ما نیست، نگوییم این افراد در امریکا و کانادا هستند و موضوع ربطی به ما ندارد و ما به ایران فکر میکنیم. از امروز همه چیز به ما مربوط است. از امروز کوچکترین حرکتی در خاک و هوا و دریا به ما مربوط میشود حتی اگر به کوچکی یک پشه باشد. بیایید ما هم مانند دشمن بزرگمان انگلیس فکر کنیم. از امروز نا محسوس ترین حرکات دول خارجی برای ما مهم است چون میتواند به طریقی غیر مستقیم ما را تحت تاثیر قرار دهد. . روز نجات ما یا امروز است یا هیچ روز دیگر. یکبار که ایران را نجات دهیم باید طوری ریشه ای و اساسی باشد که برای کل تاریخ کشور جوابگو باشد. کوروش یک بار منشور خود را نوشت و برای هزاران نسل بعد از خود و برای کل نظام بشریت احساس مسولیت کرد. بیایید منشور کوروش دیگری بسازیم و به منشور قبلی بیافزاییم..تا ما هم مسولیت خود را به تاریخ و تاریخ ها به گردن گیریم. یکبار برای همیشه ..بیایید طرحی نو در اندازیم...بیایید...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.