Friday, March 30, 2012

پیام جناب آقای بهمن نصیری, سازنده فیلم روسری طلایی

شا-آریامهر ...
لطفا به پیام جناب آقای بهمن نصیری, سازنده فیلم روسری طلایی که امروز به دستم رسید توجه کنید. این فیلم ساز با وجدان که حقیقت بلوای ۵۷ و خیانت بزرگ امریکا و انگلیس و شرکت های نفتی را با هزینه شخصی و به دلیل عشق به وطن ساختند و بطور مجانی و بر روی اینترنت گذاشتند نوشتند : "آرزوی من این است که فیلم طی ماههای آینده در یو تیوب به سطوح بالای پخش برسد و تمامی ایرانیان موفق به دیدن آن شوند....کانال شاو کانادا در ماه های آپریل، می و جولای اقدام به پخش آن خواهد کرد. من به تلویزیون های ایرانی رسما اعلان کرده ام که باید این فیلم را بطور رایگان پخش کنند، در صورت عدم موافقت به شما ثابت خواهند کرد که برای جمهوری اسلامی کار میکنند. تلویزیون پارس از پخش آن بشدت ترس دارد.از طرف آقای شهرام همایون هم هنوز پاسخی به دستم نرسیده است. تنها تلویزیونی که تاکنون اقدام به پخش آن کرده تلویزیون ضیا آتابای بوده ولی NITV تماشا کننده کافی ندارد.".

دوستان عزیزم لطفا به هر صورت که میتوانید این فیلم را در همه جا پخش کنید..اگر تا امروز نا امید و سرخورده بودیم که چرا حتی یک فیلمساز ایرانی قصه ما را به تصویر نکشید، امروز که کسی با شرف و همت خویش اینکار را کرده او را حمایت کنید..در این روزگار سخت این حد اقل کاریست که میتوانید انجام دهید..بگذارید مردم دنیا صدای ما را بشنوند و حقیقت را دریابند...

My wish is that over the next few months the film goes viral on YouTube and all Iranians see it. Shaw cable Channel in Canada will be airing it in April, May & July. I have also released an announcement that Iranian Satellite channels should air it for free, otherwise they will prove to us that they are on The Islamic Republic's payroll, so far I know Pars t.v. is too afraid to show it and I am waiting to hear from Shahram Homayoun. Only Zia Atabay has been showing it, but NITV does not have enough reach. Perhaps you would like to translate this and spread in Farsi.
See More
 
لینک در یو تیوب برای دیدن مجانی ویدئو

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.