Monday, May 14, 2012

دفاع از حقوق حیوانات!

شا آریامهر..با خبری مواجه شدم بدین مضمون و از انسان بودن خودم شرم کردم. مضمون خبر چنین است:
در اقدامی بی سابقه، بانویی جوان و شجاع از شرکت لاش، تصمیم گرفت در مقابل چشمان متحیررهگذران، به زیر همان آزمایشاتی رود که بر روی حیوانات در لابلآ توارهای شرکتهای مواد آرایشی، صابون شامپو و غیره انجام میشود.عمل وی تحسین برانگیز است، آیا شما حاضرید تحت این آزمایشات قرار گیرید تا درک کنید حیوانات چه زجری متحمل میشوند؟ پارگی دهان، واکنشهای تولید شده در چشم، الکترودهای قرار داده شده بر سر، تراشیدن جمجمه و تمامی اعمالی که بیماران شرکت انگلیسی لاش را که آزمایش در برابر چشمان آنان انجام میشد، شوک کرد. لورال پاریس یکی از اصلیترین این شرکتهای آرایشیست..ما میتوانیم با نخریدن این محصولات آنان را از انجام این اعمال باز داریم..

سوال این است: در جاییکه که انسانی برای دفاع از حقوق حیوانات به چنین عملی دست میزند، ما ایرانیان برای دفاع از حقوق زندانیان سیاسی تحت شکنجه، سنگسار زنان بیگناه، تجاوز به کودکان خردسال مان و دیو پلیداعتیاد ووو چه کردیم؟؟
به بخشی که اشاره میکند ما میتوانیم با نخریده این محصولات آنهارا از اینکار باز داریم توجه کنید..در مورد خریداران از شرکت نوکیا که به تنها چیزی که میاندیشند داشتن یک گوشی مدل بالاتر است، آیا در برابر جانیان که که مخالفان را مانیتور میکنند و به دستگاه های اطلاعتی رژیم تحویل میدهند، جز سر تعظیم فرود آوردن نیست؟

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.