Wednesday, October 10, 2012

آرماگدون بر لب دیوار





در این هیاهو و وادی وا نفسای کمربند سبز اسلامی و بهار عربی، گاهی در بین 

همین کشورها و گاهی در بین کشورهای از پیش تند رویی چون پاکستان و 

بنگلادش  شاهد در گیری های مسلمانان با مسیحیان و تنشهای اعتقادی و اسطکاک 

بین آنان بودیم. در اینجا باید تاکید کنم که این به ظاهر مسیحیان، غیر مسیحی و در

 واقع یهودیان جعلی هستند که  حمله و درگیری با مسلمانان، در دستور کار آنان

 قرار دارد و ایجاد تنش واسطکاک و درگیری  با مسلمانان از یکطرف و کشور چین


از طرف دیگر،  از اهداف اصلی این گروه یهود مخفی  میباشد. بدیهی است بدون

 داشتن قصد هر گونه حمله یا توهین به هموطنان یهودی، از بخشی از یهودیان

 صحبت میکنیم که چه بسا بندرت هم ایرانی باشند ولی در درون ساختارهای 

ایلومیناتی و فراماسونری قرار گرفته اند.



در ده های اخیر پدیده تروریسم اسلامی. پرورده اربابان انگلیسی و یهودی، تنها وسیله ایست
که همچون قارچ در کشور های اسلامی رشد میکرد و به مانند کپکهایی آلوده بر روی مرداب های انسانی تکثیر و تشدید میشد، سوال این بود: چه کسی چه نیرویی چه سرمایه ای این نیروی خرابکار را پرورش میدهد. امروز با داشتن ذهن هایی فعال و مغز های بالنده و مدارک و شواهدی که درطی این سالها انباشته کردیم به خوبی روشن است که پدیده تروریسم اسلامی، پدیده ای بخوبی مطالعه و مهندسی شده برای  تعمیر خاور میانه است به مدل جدیدی که اربابان جهان میخواهند ولی ظاهرا موضوع از تعمیر هم بسیار فراتر بوده و صحبت از یک باز آفرینی است. شیوه ای که به اربابان اجازه دست درازی و دخالت علنی و مستقیم را به بهانه دفاع از امنیت جهانی را  به خودشان میدهند. به عبارتی کرم را میسازند، آن را پرورش میدهند تا تمام منطقه مورد نظر را آلوده کند و بعد برای از بین بردن گیاهانی در همان منطقه که از قبل مد نظر داشتند، خوشان به خودشان اجازه دخالت و سم پاشی را به بهانه جلوگیری از انتقال کرم میدهند  و پا به مزرعه شما میگذارند و از آنهم بالاتر تمام این کارها برای این بود که مزرعه پدری شما را تصرف کنند.

اسرائیل قصد تصرف خاورمیانه را دارد و برای اینکار باید سرتاسر خاورمیانه را ناآرام و آشفته میکرد. این نقشه که از سالها پیش کلیک خورده، روز یازده سپتامبر با کوبیدن پرجهای دوقلو به اولین مرحله اجرا گذاشته شد و بغیر از مراحلی که در کل منطقه شاهد بودیم، شآمل بخش های دیگری چون سقوط ارزش دلار و اقتصاد چین است که بخش مربوط به افت دلار هم مفقیت آمیز بوده،  به مراحل پایانی اش نزدیک میشود.اسرائیل پس از حمله و تصرف خاورمیانه و تضعیف چین، بعنوان بزرگترین قدرت دنیا تاجگذاری خواهد کرد و امریکا را همچون نوکری وفادار، به پادویی و جانشینی خود خواهد گماشت.

به هر حال آنچه بسیار حائز اهمیت است، تلاش اسراییل و یاران امریکایی اش در متعاقد کردن جامعه جهانی است و این خود بیانگر این حقیقت است که هرچند دستگاه آیلومینآتی همواره در جهت حفظ چرخه زندگی خویش وتبدیل دنیا به آنچه خود میخواهد است ولی در عین حال هراس از جامعه جهانی و برملا شدن نقشه های پیچیده و کهن آنها اگر به نفع جهان نباشد، کمترین خطری که میتواند داشته باشد، مخفی نماندن آن است.  بنابر این زمانیکه یک حکومت اسلامی دارای بمبی اتمی است، اسرائیل  نمیتواند به آن حمله کند.

 جستجوی سلاحهای هسته ای پاکستان در آغاز دهه هشتاد  به همین منظور بود. چرا که نقشه باید درست و بدون مزاحم پیش رود و داشتن سلاح هسته ای توسط پاکستان، بیشتر از یک مزاحمت و بلکه یک خطر جدی بود. بنابر این لزوم اختراع القاعده و ایجاد تنشها و تهآجمات و کشتار های مربوط به آن امری ضروری بنظر میرسید تا باسرعت هر چه تمامتر آن را در قلب پاکستان جا دهند و مدعی شوند که کنترل سلاح های هسته ای پاکستان را بدست گرفته است. در اینجاست که حمله به القاعده از نظر جامعه جهانی نیز طبیعی  و امری بدیهی بشمار میرود.
نکته اینجاست که چرا امروز با وجود تمام یافته ها و مدارک موجود از مسیر شبکه آئیلومینتی  و آگاهی بر اهمیت هدایت بدون سر و صدا و کاملا مخفیانه و سلسله مراتب امنیتی این فرقه، گروههایی که مشغول مطالعه و کنجکاوی در مسیر آنان هستند و گروههای به تناوب آنتی ایلومیناتی و آنتی فراماسونری را تشکیل میدهند و به تجسس در مورد اینان میپردازند هنوز نتوانستند مانع پیشرفت شیطانی اینها باشند؟ جواب یک کلمه است: پول . کلان ترین سرمایه های اصلی جهان در دست این فرقه است که اعضای بالای هرم ان، خود صاحبان کلیه بانکها، سهام، بورس، اورانیم، نفت، طلا، الماس، نیروی انسانی و سرمایه های ناشناخته و بدور از تصور دیگر و همچنین کرات قآبل زندگی دیگر هستند.

متآسفانه برای کشور ما، تمام آنچه در دهه های اخیر شاهد آن بودیم پس از یازده سپتامر، میخهای کوچکی بودند بر تابوت خاور میانه که باید یکی یکی در سر جای خود کوبیده میشدند. آخرین میخ این تابوت ایران است. اجازه کوبیدن این میخ مدتها است به اسرائیل داده شده است و برای انجام آن به اوباما نیاز دارند. بنابر این وقایع زنجیروار بدنبال همند. غلام  حلقه بگوش ایلومینآتی، اوباما، باید دوباره انتخاب شود تا زحمتهای کشیده هدر نرود و حد اقل به تاخیر نیفتد و آمریکا و اروپا هم درعوض، چراغ سبز را به اسرائیل داده اند و اسراییل فقط منتظر لحظه موعود است.  برنامه مبارزات انتخاباتی بین اوباما و رامنی و بالا و پایین رفتنهای مکرر درصد هایشان بر صفحه مانیتور، جز سرگرمی و نمایشی بیمزه و بدون هیجان جیز دیگری نیست.

 نزدیک به انتخابات سال ۸۹، اسراییل  آماده حمله بود ولی شرایط و تظاهرات پس از انتخابات  موجب میشد تا جامعه جهانی توجیهی برای ین حمله نیابد. علاوه بر آنکه عالیجنابان نیز همگی به خارج از کشور گریخته بودند. چنین آشوبی کره شمالی، ونزوئلا، روسیه و چین را هم درگیر خواهد کرد و سالها به درازا خواهد کشید. درامد هنگفت این جنگ مهندسی شده برای اسرائیل، نابودی برخی رهبران ناخواسته، کاهش چشمگیر جمعیت زمین و ثروتمند شدن بدور از تصور آنان است


این برنامه عظیم  را باید برنامه کنترل نفت جهان نامید که آخرین شاهکار برنارد لوییس قبل از ارسال ابدی به درک خواهد بود. در حالیکه جوانان ما لیدی گاگا  ومطرب های لوس آنجلسی را نگاه و تقلید  میکنند، آنان در سالهایی که بزرگترین مشغله ما حرآم بودن یا نبودن ماشین دودی یا در حالت مدرنتر، نجس بودن یا نبودن ماشین لباسشویی بود، آنها اسلام شناس و کارشناس خارمیانه ساختند و از کارخانه خود بیرون دادند. محصول ان را امروز میبینیم.  نفت جهان هرگز در حال تمام شدن نبوده و صدها چاه باز نشده و حوزه نفتی دست نخورده در خارمیانه موجود است. دستگاه ها و ماهواره های پیشرفته حتی تا عمق صدها کیلومتری درون این حوزه های نفتی را نیز شناسایی و آنالیز دقیق کرده اند. آنها میداننستند که برای دسترسی به منابع زیر زمین خاورمیانه، باید از روی نعش آن بگذارند و سطح زمین آن را نآبود کنند  و تا جایی که مقدور است، اغتشاش ایجاد کنند زیرا زمانیکه ما مشغول درگیری و اغتشاش باشیم و حفظ جان خویش در وسیله نقلیه عمومی یا مدرسه کودکانمان، اصلی ترین دغدغه های ما و سیر کردن شکم و جاری بودن قوانین خشن اسلامی مشکل ثانویه ما باشد، آنها در کمال آرامش در پشت دالان های بسته به انجام آزمایشات اتمی، الکترونیکی و هوا فضای خود میپردازند و علم و دانش را کهکشان ها از ما دور نگاه میدارند و با اختراع امثال هارپ و ویروس های غیر قبل درمان و عجیب و قریب ما را در روی زمین میبلعند. حضور پیوسته نیروهای آمریکایی در منطقه فقط به همین دلیل است و سایر دلآیل همانطور که گفتیم بی پایه و اساس هستند. چاههای نفت خآورمیانه خزانه دولت آیلومینتی آینده است. دولتی که بر سرتاسر جهان حکومت خواهد کرد و ما به پآس هشیاری و بیداری خود همان خواهیم دروید که کآشتیم....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.